Halo #kolmisie, czy ktoś mi powie ile drewna wchodzi na taki wagon? Bo właśnie we Wschowie trwa załadunek składu trzydziestu takich. Aż mnie skręca. Ciekawe, czy dałoby się dowiedzieć, dokąd to pojedzie...
The new InnoWaggons 90ft are equipped with stanchions for wood lengths from 2.4m upwards. A significant advantage is the absence of tension belts – the 3m high stanchions, the end walls and no saddle loading guarantee maximum safety at work, the load…
Ale właściwie po co? Na zdjęciach jest tylko sosna z plantacji, to niech se jedzie gdzie chce. Po to są właśnie nasadzenia, żeby je ciąć w odpowiednim wieku. Dbajmy o lasy, a nie plantacje.
@Zenek73 Spójrz na grubości. To wszystko jest cienizna, w dodatku jednakowa wymiarowo (grubość). Jest dość logiczne, że wycięte zostały hektary z tego samego rocznika przeznaczonego do wyręby właśnie teraz. W dodatku (tak na oko) to nawet nie są grubości w jakich standardowo tnie się np. sosnę (80 - 100 lat), tylko cieńsze. Czyli przeznaczone do np. elektrowni. Gdyby brzoza - do papierni. Drzewa z lasu mają zawsze różną grubość.@8petros
pojemność to 220 m³
innofreight.com/en/news-archiv…
co do kierunku, to na wagonie powinien być list przewozowy, chyba, że teraz są jakieś cyfrowe rozwiązania
Smart GigaWood - new innovative 90ft InnoWaggons in use for timber transport - Innofreight
Innofreight