20minut to dość długo no ale skoro ma robotę…, pobaw się parametrem $fn może wystarczy $fn=20; i powinno przyspieszyć. Co to zmienia zobaczysz przyglądając się jakimś zaokrąglonym liniom, jakaś literka O czy coś takiego i zmiany parametru powinieneś widzieć też po wygenerowaniu podglądu (F5).
Ja też mam raczej leciwego kompa
$ grep name /proc/cpuinfo
model name : Intel(R) Core(TM) i5-6300U CPU @ 2.40GHz
i czasem to mieli dłużej… tylko średnio się tym zwykle przejmuję.
To nie jest pytanie do mnie, ja nie mam pojęcia co się tam działo i co to tak na prawdę pokazuje. Czasem liczy dłużej, ja zwykle klikam F6 i robię co innego a w międzyczasie on robi ping że już.
A nie czekaj, o to 5s. To pewnie czas renderowania preview… tak sądzę przynajmniej.
Telefonem to ja nie umiem pisać.
pastebin.com/sQ7V9yDC większość klamerek nie jest potrzebna, ale może tak lepiej widać.
Wygodnie jest też użyć modyfikatora # dla jednego z obiektów do połączenia, robi się w podglądzie (F5) przezroczysty i możesz sprawdzić czy wszystko jest tak jak sobie wyobrażasz. Szczególnie pomaga przy „odcinaniu”.
$fn=128;union() // łączy w jedne obiekty w środku{ translate( [0, 0, 1] ) - Pastebin.com
PastebinDocelowo chciałbym uzyskać skrypt, który by pobierał plik svg robił z niego wytłoczkę i zapisywał stl o tej samej nazwie.
Aż tak to nie działa. Tak to skrypt, ale skrypt modelu do OpenSCAD. jak wyrenderujesz eksportujesz STL do slicera. Ale generalnie jak będzie gotowe to podmieniasz w nim tylko SVG, F6 i eksport więc może nie zupełnie samo, ale prawie.
No chyba, że można i tak zupełnie automagicznie, ale nigdy tak o tym nie myślałem.
Ok chyba faktycznie można:
$ openscad -D 'file="test.svg"' --export-format stl -o file.stl importSVG-test.scad